Klachten en geschillen

Zorgvuldigheid staat bij ons voorop. Maar als je een klacht hebt over de zorg of een van de begeleiders, bespreek dit dan eerst met elkaar. Kom je er dan nog niet uit met elkaar, dan kun je met je klacht naar de zorgcoördinator. Gebruik daarvoor deze button, dan kun je je klacht schriftelijk doorgeven. De zorgcoördinator komt dan naar jou toe om er meer over te horen en samen met jou te zoeken naar een oplossing. Kom je er dan ook niet uit, dan kun je met je klacht naar de geschillencommissie zorg.

Zij zijn onafhankelijk en helpen jou om je klacht bespreekbaar te maken. Zij functioneren ook als onafhankelijke vertrouwenspersoon en zijn bereikbaar via hun website (www.degeschillencommissiezorg.nl).

 Deze geschillencommissie voldoet aan de gestelde eisen van de wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (wkkgz).

Klachtformulier

Heb je een klacht? Vul dan het formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Ik wil graag een gesprek met
    Een begeleider / teamleider
    De zorgcoördinator
    De onafhankelijk vertrouwenspersoon

    Ik wil graag
    Dat mijn klacht behandeld wordt door de onafhankelijke klachtencommissie

    Velden met een *zijn verplicht in te vullen.