z

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

d

KLACHTEN

Klachten, geschillen en
vertrouwenspersoon

Zorgvuldigheid staat bij ons voorop. Maar als je een klacht hebt over de zorg of een van de begeleiders, bespreek dit dan eerst met elkaar. Kom je er dan nog niet uit, dan kun je met je klacht naar de zorgcoördinator. Gebruik daarvoor onderstaand formulier, dan kun je je klacht schriftelijk doorgeven. De zorgcoördinator komt dan naar jou toe om er meer over te horen en samen met jou te zoeken naar een oplossing.

Zowel ‘Er is iets mis gegaan’, als de vertrouwenspersonen van Jeugdstem voldoen aan de gestelde eisen van de wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg.

Kom je er ook dan niet uit, dan kun je met je klacht naar ‘Er is iets mis gegaan‘. Zij zijn onafhankelijk en helpen jou om je klacht bespreekbaar te maken.

Wil je liever een gesprek met een onafhankelijke vertrouwenspersoon, die is bereikbaar via www.jeugdstem.nl.

Klachtformulier

Heb je een klacht? Vul dan het formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Datum gebeurtenis waarover ik een klacht heb:

    Velden met een * zijn verplicht in te vullen.

    VANDAAG HULP NODIG BIJ DE ZORG VAN EEN JONGERE?

    Waarom in de wachtrij aansluiten?
    Als we ook vandaag kunnen starten!

    VANDAAG HULP NODIG BIJ DE ZORG VAN EEN JONGERE?

    Waarom in de wachtrij aansluiten?
    Als we ook vandaag kunnen starten!